ktoś tu dostał 5 z matmy, ciekawe co to za gwiazda?
pozostała +/- godz, a ja próbuje coś na siłe ogarnąć.
nie wychodzi, przykre.
piąteczek, chcemm! będzie pjenkieee ;>>
chyba mam dobry humor, albo dopiero będe go mieć XD
CHEMIO, gdybyś w końcu weszła mi to tego pustego łba, byłabym cholernie wdzięczna.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Brak komentarzy:
Prześlij komentarz