upiekłam dzisiaj sernika na zimno, z truskawkami.
przeklinam chwilę, w której wpadłam na ten pomysł.
12 w nocy, a ja obżeram się takimi bombami!
ale jest pyszniee, trzeba przyznać <3
w słuchawce głos Manii, a ja się śmieje.
nigdy więcej takich koncertów na żywo <33
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz