wczorajszy wieczór bez internetu to istna katorga.
na szczęście rankiem sytuacje opanowana :3
siedze w pracy, co równa się oglądaniem filmów i obżeraniem się żelkami,
dupa rośnie, ale w końcu za coś mi płacą, c'nie :))
hardworking i te sprawy!
dziś taka lodówka, że nawet Bona mówi, ze ma wyjebane. YOLO
ochota tylko na koc i kubek gorącej herbaty, taki wieczór poprosze.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://www.youtube.com/watch?v=6iBGeNouhCY







Brak komentarzy:
Prześlij komentarz