tak, koncertino zajebiste, pomijając fakt, że na nie nie zdążyliśmy xD
ale wośp pełną parą, bo fajerwerki przecież były !
obżeramy się pizza, popijamy trunkami i zapuszczamy jakieś dobre kino :3
a historia jak nie tknięta, tak nie tknięta, yolo xD
wytrzymać cały tydz i doczekać do piątku! <33
do rana tak bardzo się z nim spizgam, obiecuje :3
hahahahahhahaha
~~~~~~~~~~~~~~~~
http://www.youtube.com/watch?v=xat1GVnl8-k




Brak komentarzy:
Prześlij komentarz