ostatnie 3 dni i będzie najlepiej!
dożyłam dnia dzisiejszego, więc wywiadówka ogarnięta :D
w środe pierwsze jazdy, także bedzie grubo :3
wstępne plany na przerwe są, ale ogarniemy na dniach co i jak!
najpiękniej tak :3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
https://www.youtube.com/watch?v=Gl_xu6BZ53I
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz