tak pięknie jest labować tydzień, bo czemu nie :33
godziny spędzane z tymi kupami doładowywują bardzo!
co prawda jutro obawiam się białej gorączki,
ale może jakoś przeżyje :D
godzina 14 proponuje nie spacerować po rzeszowskich drogach
koniec komunikaty, Bedni driver pozdrawia :)
włoski wyszły idealnie, aczkowiek nie wiem,
czy przed świętami nie zaszaleje jeszcze bardziej XD
~~~~~~~~~~~~
https://www.youtube.com/watch?v=PGmb0H-gDVU





ciekawa uroda :))
OdpowiedzUsuń